Malaga

Hej
Idag måndag tog jag mod till mig och åkte till Malaga.
Åkte alldeles ensam. Tog buss som gick från Almunecar kl 11. Bussen gjorde två stopp på vägen men det tog ändå 1 timme och 45 min. 
Det är så vacker väg, man ser havet nästan hela tiden och bergen på höger sida. Dom fina små samhällen som helt plötsligt bara finns där mellan berg och dalar är fantastisk vackra..
Otroligt fint landskap, man åker igenom Nerja där det är ett stopp bla.
 
Jag spenderade några timmar på ett köpcentrum , det var dit jag ville. Passade på att äta en hamburgare som ibland är ett måste och lätt att ta till . Senare på em när jag väntade att bussen skulle tillbaka tog jag ett glas rosévin, det var gott. Vanliga fall  är jag ingen vän med rosévin men idag tyckte jag att det var gott och lite sött.
Bussen tillbaka tog lika lång tig så jag var hemma en kvart över sju på kvällen. 
En snabb dusch och  byte av kläder, sen var det bara att gå ner och äta middag typ halv åtta(Var lite sen idag)
Efter middagen gick vi några stycken och lyssnade på en spanjor som spelade och sjöng, det var trevligt.
Men nu ska jag sova är jättetrött.
Kram på er ,vi hörs.
Raija

Kommentera här: