Härlig dag i Almunecar

Efter frukost så gick jag ut för att bekanta mig med staden. Gick på en rundvandring igår så det skulle bli lätt att hitta. Staden är inte stor och havet är nära så man kan inte gå vilse. Det finns en vacker park med vackra gamla träd nedanför gamla borgen. Dit gick inte jag idag men tänker mig att någon annan dag kanske passar bättre. Däremot så gick jag in i en salong och fick mina naglar fixade. Det är så galet billigt, det kostade mig typ 10 Euro. Efter det så tog jag vägen tillbaka mot Klippan där jag gick upp och fotade alla dessa vackra bilder på staden och havet. Klippan med det kända korset. Fantastiskt utsikt. Nu har jag ätit middag med mina damer och vi har skrattat jätte mycket, det blir lite tråkigt när dom åker hem på lördag. Men det är ingenting som bekymrar mig, allt ordnar som jag brukar säga. Det gör det. Nu sätter jag upp lite bilder så får ni gärna kommentera den fina utsikten. Kram från Raija.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: