En skön dag.

Hej.
Idag har jag bara promenerat på den fina strandpromenaden.
Gick ganska så sakta och beundrade den vackra utsikten och havet. Det är så fint och avslappnande att lyssna på havets brus. 
Jag gick en och en halv timme och tänkte  att  strandpromenaden skulle ta slut men icke då , fick vända för jag hade lika långt tillbaka.. Det blev närmare en mil ca 13 000 steg.
Sen har jag bara latat mig vid poolen ..
 
Igår hade vi vinprovning eller snarare en fest med  vin. Vi fick prova, dricka  ett vitt vin och tre olika röda viner. Den sista av vinerna var bäst.. vi hade lite  olika tilltugg till vinerna och framförallt så hade vi jätteroligt tom så kom det en Pekka historia fram av någon samt många fina snapsvisor.
Som sagt så fick vi skratta..
Vi hörs en annan dag,  ha det bra.
Kram Raija. 
 
 

Kommentera här: