Arlanda

Hej Sitter och halvsover på Arlanda kl är 5 på morgonen, en okristligt tid. Kommer att sova på planet det blir skönt. Åker till Malaga och därifrån kommer en bil o hämta mig till Almunecar där jag kommer att bo på ett hotell. Jag är ensam på denna resa ska bli spännande. Varför ensam, ingen annan vill åka den här tiden, bara jag. Det kommer att vara andra på samma resa men åker andra dagar och andra tider. Bara jag som är tokig nog att åka i ottan. Sov kanske två timmar i natt vaknade kvart över ett ingen idé att somna om. Taxin skulle komma halv fyra. Trots det är det många som flyger till Malaga , men varför måste flygen gå då tidigt. Nu börjar personalen komma så snart får vi nog gå in på planet. Ni får ha det så bra och jag med för den delen kommer att skriva lite då o då . Kram Raija

Kommentera här: