Almunecar

Hej mina kära läsare. Så skönt det är här i denna lilla stad vid Medelhavet. Har varit många gånger i Malaga men aldrig på denna sida , tar ca en timme med bil hit från flygplatsen . Underbart väder, god mat och många trevliga resenärer.. Det kommer att bli en mycket trevlig tillvaro och att vara ensam och bo ensam och göra precis vad jag vill. Har visserligen bokat några utflykter som jag inte har varit med om dom tidigare resorna men det blir bara roligt att se lite nya ställen. Jag kom hit igår från Arlanda, resan gick bra. Var ensam från Stockholm så blev jag hämtad i en stor buss från flygplatsen. Hotellet är helt ok med allt man behöver och har en utomhus pool som är uppvärmd. Dom har även en jacuzzi men tyckte att vattnet var lite för kallt. Sa till om det idag så hoppas att den är varmare imorgon. Dom har solceller på taket och då får dom värma sina pooler, annars inte. Har ätit en god middag tillsammans med tre damer, vi hade jätte trevligt så nu känner jag mig ganska trött. Ska bara se tv4 nyheterna och sen tänker jag sova. Ha det bra, vi hörs Kram Raija.

Kommentera här: